اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

کارهایی که تو این 5 ماه یاد گرفتم

1391/10/14 10:21
نویسنده : مامان شبنم
188 بازدید
اشتراک گذاری

کارایی که من تو این پنج ماه یاد گرفتم خیلیییییی زیادن و به خودم افتخار میکنم

 

مثلا من یاد گرفتم غلت بزنم و تمام تلاشم رو میکنم تا سرم رو بالا بگیرم

من مامان و بابام رو میشناسم و بغل اونا آروم میشم

من خونمون رو میشناسم و رو تخت خودمون بهتر شیر میخورم

من ارتباط خوبی با لوستر و قاب های روی دیوار برقرار کردم و میتونم یه ساعت با لوستر خونمون صحبت کنم

من از لباس بدم میادو به نظرم چیز مضخرفیه

فهمیدم ناخن گرفتن به تمرکز احتیاج داره و تمام تلاشمو میکنم تا مامانی نتونه اینکارو انجام بده

منتظر چی هستین همینا بودنمحصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 دی 91 0:04
فدای این پسرزرنگ و باهوش


مرسی خاله جونی