اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

این روزهای من و یه اهورای خیلی شیطووووووووووون

1392/11/17 9:04
نویسنده : مامان شبنم
696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه نمیدونم چه جوری شروع منم از شیطونیهای این پسر شیطووون بعضی وقتا واقعا خسته میشم بس باید بگم اهورااااااااااااااااااااااااااااااا بشین اهورا نرو اهورااااااااااااااااااااا باز نکن از لوازم ارایشیم که دیگه هیچی نمونده از تلوزیوون که هیچی نمیتونم بگم تمام درهای کشوها رو چسب زدم ولی فایده نداره از واکس و کفش هم که بهتره حرفی نزنم فقط میگم خدایا به من صبر بده کارت به جایی رسیده که میخوای ماست بازی کنی گریه میکنی که کاسه ماسترو بدم دستت به همه جا بمالی وای خدا... دیروز با مامان جوون رفتیم بیرون از این فیل سکه ایها دیدی که یه بچه سوار بوده به مامان جووون گفتی نینی هاپو باتی سعار ترجمه هاپو یعنی فیل باتی یعنی باطری سعار هم یعنی سوار خلاصه بردیم سوارت کردیم الهی من قربووون شیرین زبونیهات برم مادر راستی تو غذاها عاشق کباب کوبیده هستی هر شب واست درست میکنم نوش جونت گلم بهت میگم پسر کی هستی میگی بابا هر کاری هم که بخوای انجام بدی و بدونی من مخالفم میگی میشینم تا من راضی شم خیلی زرنگی فسقل بابا مهدی هم که سر سخت طرفدارته بابا رو که میبینی پشتت گرم میشه شیطونتر میشی اهورا همیشه میگفتم من 4 تا بچه میخام اما شما کار 10 تا بچه رو انجام دادی زنده باشی گلم ولی یه کوچولو کمتر شیطونی کن از دیشب تا حالا بدتر هم شدییییییییییییییی متفکرگریهتعجبخدایا صبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بده بتونم تحمل کنم

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان بیتا و تینا
17 بهمن 92 9:21
الهی من قربون اون شیطنتش بشم اصلا منم طرفدار اهورا جونمم......موفق باشی اهورای گلم مامان جونی چرا از اهورا جونم عکس نذاشتی؟ دوست دارم ببینمش راستی خانم گل ما هم اپیدیم دوست داشتی بیا
مامان شبنم
پاسخ
بس شیطونه خاله جووون وقت نمیکنم ازش عکس بگیرم جشم میذارم الان میام پیشتووون
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 بهمن 92 10:03
الاهی فدات بشم من شیطون بلا خسته نباشی مامان
مامان شبنم
پاسخ
مرسی دوست خوووبم
مامان کوثری
18 بهمن 92 12:35
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مهناز مامان عسل
23 اسفند 92 15:33
سلام گلم خوبی خانمی؟ خیلی کم پیدا شدی عزیزم. از اهورای ناز ما هم عکس نمی ذاری که ما هم چشمای نازشو ببینیم. بووووووسش
مامان شبنم
پاسخ
سلام عزیزم چشم میام یه کم در گیر بورم ببخشید