اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

پنجمین ماهگرد تولدت مبارک عزیزم

1391/10/13 22:45
نویسنده : مامان شبنم
213 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مامانی ۵ ماهه شدی مبارکت باشه نفسم این روزا خیلی بی اروم شدی خیلی اذیت میکنی نمیدونم چرا ولی امیدوارم خوب شی پسرکم کمتر اذیت کنی نانازم خیلی ازت گله کردم حالا بگذار از خوبیهاتم بگم خیلی با نمک میخندی رابطه خیلی خوبی با عمو مجید و خاله سارا داری ولی هنوز خیلی متوجه انوشا نشدی عمو وخاله هم خیلی شما رو دوست دارن همس براشون دلبری میکنی با مامانی { مامان خودم} خیلی رابطه صمیمانه ای داری تا بغلت میکنه یقه لباسش رو میگیری میخوابی اونم خیلی دوستت داره عاشقته پسرم انشاالله همیشه سلامت باشی و از خداوند میخواهم به من توان بده تا بتونم خوبزبانکده محصل تربیتت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)