اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

دلنوشته

1391/11/29 12:59
نویسنده : مامان شبنم
218 بازدید
اشتراک گذاری

از ماورای یک احساس قشنگ تپش های قلب تو را می شنوم

 


اهورای من چه زیباست از پشت این نقاب هزار رنگ حس دلتنگی تو را بوئیدن

 


تو را می بینم و می جویم که همچون یک باران بهاری

 

 

 

بر دل پائیزی من می باری و سیراب

 

 

 

 میکنی درختان دلم راکه بارور می شوند و شکوفه می دهنددر بهار دل

 


چه معصومانه است عشقی که تو دیده ای را فهمیدن

 


به ذهنم هم نمی امد که روزی می شوی هم حس تنهایی های من

 


من و تو از تراوش یک چشمه ایم.... چشمه ای پر از قطرات ناب تنهایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا مامی لیانا
28 بهمن 91 13:29
چه دلنوشته زیبایی خیلی به دل میشینه
امیدوارم اهوراییم خوب شده باشه


ممنون مینا جون خیلی بهتره خدا رو شکر
خاله سارا و انوشا
28 بهمن 91 22:17
چه متن زیبایی نوشتی مامان شبنم خدا رو شکر که داداشی بهتر شده از طرف من ببوسش


مرسیییییی عزیزم شما هم عروسک جوون رو از طرف من ببوس