اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

روزهایی که گذشت

1392/10/26 8:37
نویسنده : مامان شبنم
847 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام اول از همه ی دوستای گلم ممنونم که احوالپرسه ما بودن ویه عذرخواهی کوشولو بابت تاخیر طولانی مدتم اهورای من این روزا خیلی شیرینتر خیلی شرتر وخیلی درکش بیشتر از قبل شده به قول باباش مردددددددددددددددددددددد شده راستش اینقدر این چند وقت اتفاقات عجیب و غریب افتاد که مخواستم وب رو تعطیل کنم اما بازم دلم نیومد نتونستم از شما دوستای گلم دل بکنم و برم اخه خیلی دوستتون دارم بگم از این روزهای مرد کوچولومون اهورا کلی صحبت کردن فسقلی پیشرفت داشته تا یه اتفاق کوشولو براش می افته زود میاد من رو خبر میکنه هر کاری که من کنم سریع ادای منو در میاره و معمولا هر کس که بلند بخنده سریعا ادای طرف رو در میاره از وسایل مورد علاقش بگم جارو برقی . لباسشویی شومینه طی مداد ناخن گیر گاز . بچم کلا تو کار خطر امان از لحظه ای که من پ چشم ازت بر ذارم موش کوشولو  روزی ده بار میری سراغ وسایل من وقتی بیدار میشی همش میگی ماما شی یعنی مامان شیر خدا رو شکر واکسن 18 ماهگی رو هم پشت سر گذاشتی وهمه چی خوووب بود دقتی هم جاییت درد میگیره میکی ماما پا شده به درد میگی پا . دوستای گلم به همتون سر میزنم واسم دعا کنید دوستتون دارم تا بعد بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:30
وای نه مامان کجا بری دلمون براتون تنگ میشه خیلی خیلیم دوستتون دارم فدای عزیزدلم بشم من با شیرینکاریاش
مامان شبنم
پاسخ
مرسی عزیم ما هم شما رو خیلی دوست داریم میبوسمتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:30
خصوصی مامان
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:31
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی زود بیا رای بده
مامان بیتا و تینا
27 دی 92 18:45
سلام عزیزم الهی من قربون اون چشمهای نازش بشم وای که چقدر نازه خدا حفظش کنه راستی مهربونم ما هم اپیم و منتظر حضورتون
مامان شبنم
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از این همه لطفت گلم چشم میام پیشتون هزار تا بوس برای شما و فرشته هات
خاله کمیل و کیان
30 دی 92 18:44
وای نکنه بری ها چه عکس نازی خیلی خوشمل شدی عزیزم
مامان شبنم
پاسخ
نه عزیزم نمیرم مر
آنوشا کوچولو
7 بهمن 92 13:02
وای که چه تنبلی خاله شبنم چه عجب بعد از چند وقت آپ شدی ببین اهورا هم توی عکسش معلوم که هم تعجب کرده و هم خوشحاله که مامانش داره براش مطلب جدید مینویسه ایشالا... همیشه اتفاقات خوب و شاد توی زندگیت رخ بده اهورا رو ببوس خیلی دوستتون داریم
مامان شبنم
پاسخ
اره به خدا خیلی تنبلم ولی خودت که بهتر میدونی دیگه حوصله نوشتن نداشتم حالا بازم خدا رو شکر اوضاع بهتر شده ما هم شما رو دوست داریم با اون دخترشیرینت