اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

کودک من

1391/10/12 21:05
نویسنده : مامان شبنم
176 بازدید
اشتراک گذاری
ترانه برای کودکیست که زندگیم را دگرگون ساخت

اولین بار که دیدمت را هرگز فراموش نمی کنم

فکر کردم قلبم منفجر خواهد شد از عشقی که در سینه دارم

درحالیکه امشب تو را در خواب تماشا می کنم

و صدای تنفس نرم و سبکت را می شنوم

نمی توانم هر انچه را که احساس میکنم را باور نمایم٬زمانیکه تو را در آغوش می گیرم

بدلیل عشقی است که در وجودم دارم

آه٬ چقدر دلم روشن است

و همینطور که از طفولیت به کودکی می رسی

شگفتی های دورن چشمانت را با من قسمت می کنی

و از دگرگونیهایت متحیر می شوم که چقدر منظم صورت می گیرد

هنگامی که بزرگتر می شوی از کنارم خواهی رفت

بی عدالتی ها و رنجها را خواهی دید

اما هرگز فراموش نکن که من همه جا حضور دارم

مانند سایه ای در کنارت...

و تو متعلق بخ منی همه زندگی منی

تو مال منی، تمام عشق منی

تو متعلق به منی، خونت از خون من است

تو متعلق به منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)