اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

یه خاطره از اخرین روز بارداریم

1391/10/23 14:57
نویسنده : مامان شبنم
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای گلم شیطونک من روزهای ا بارداری خیلی سختی رو گذروندم نفس مامان تو این قدر نمک داشتی که مامانی از هفته هشت بارداری فشار خون بالا داشتم اونم چه قدر متغیر عزیزم خیلی سختی کشیدم همش نگرانت بودم روزی  ده بار فشارم رو چک میکردم روزهای اخر اگه لحظهای تکون نمیخوردی میخواستم از ترس بمیرم قرار بود نیمه شعبان دنیا بیایی اما روز دهم تیر بعد از ظهر به بابایی گفتم من خیلی نگرانم پاشو بریم دکتر بابا هم که همیشه با دکتر مخالف و میگه که من وسواس دارم خلاصه به سختی راضیش کردم و راهی شدیم خانم دکتر تا فشارم رو گرفت و صدای قلب کوچیک تو رو گوش کرد گفت فردا بیا واسه سزارین از خوشحالی داتم بال در میاوردم قلبم تند تند میزدسوار ماشین که شدم به بابا گفتم نینی فردا میاد  باورش نمیشد همش میپرسید تو رو خدا راست میگی١١ تیر روز یکشنبه قرار بود که نیمی دنیا بیاد اصلا از عمل نمیترسیدم فقط به اومدنت فکر میکردم شب تا صبح اصلا خوابم نبرد یه حسی داشتم همش دست میگذاشتم تا اخرین تکونهای شما رو تو شکمم احساس کنم باور کن با یه شوقی رفتم بیمارستان که الان بهش فکر میکنم گریم میگیره عمل خوبی داشتم دست خانم دکتر  درد نکنه چشامو که باز کردم فقط تو رو میخواستم و گریه میکردم گریه خوشحالی که خدا رو شکر سالم بودی و بار داری سخت من یه ثمره خوب داشت الان که تو رو نگاه میکنم بارداریم هم واسم یه خاطره خوبه و دلتنگش میشم خییییییییییلی دوستت دارم اهورای نازنینم عکسی هم که از خودم گذاشتم ٦ ماهه باردار بودم که عید هم بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
24 دی 91 13:42
وااااااااااااااااااااای شبنمی جونم چقدر مهربون چهرت چقدر ناز من همیشه خانمای حامله رو دوست داشتم یه جوری میشن انگار میتونی نور رو در وجودشون ببینی و عطر خوش بهشتو بو کنی
خوشحالم با اینکه بارداری سختی داشتی اما خاطره خوبی برات شده و ازش به نیکی یاد میکنی . خدا اهورای عزیزمو در پناه خودش و تو و پدرش حفظ کنه


مرسی عزیزم سلامت باشی گلم
خاله سارا و انوشا
3 بهمن 91 10:07
وای شبنم جان یادته انگار همین دیروز بود با اینکه حاملگیه سختی داشتی و همیشه دلواپس ولی خدا رو هزار مرتبه شکر یه گل پسر سالم و نفس به دنیا آوردی خدا حافظش باشه


ممنونم سارا جووون اللهی خدا حافظ همه بچه ها باشه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
24 بهمن 91 23:34
عزیزم سایه پر مهرت بر زندگی اهورای عزیزم مستدام باد


مرسیییییییییییییییی