اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

باران

1391/10/24 13:36
نویسنده : مامان شبنم
227 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته... مثل روزهای بارونی...

زمستان را دوست دارم، روزهای گرفته و بارانی اش را...

پنجره را باز می کنم ، باتموم وجود نفس می کشم تا عطر خوشش مستم کند .

عاشق بارانم، عاشق زیبائی هایش. وقتی می آید وقتی به گونه هایم برخورد می کند، حسی دوباره دارم... حسی قشنگ، شکفتن، دوباره بودن، زیستن... به من روح می دهد... اصلا مرا به اوج آسمان ها می برد.

دوست دارم چترم را ببندم و صورتم را رو به آسمان کنم تا باران با تمام وسعتش وآهنگ دیوانه کننده اش به صورتم ضربه بزند ومن به یاد روزهای سرد و به یاد ماندنی ام بیفتم.

آه نمی دانم کجای این صفحه قرار گرفته ام... آیا کسی به فکرم هست...؟

نکند یه وقت از لبه این صفحه سقوط کنم...

باتمام وجود نفس می کشم....خدایــــــــــــــــا کمکــــــــــم کن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مینا مامی لیانا
24 دی 91 13:39
خدا نکنه شبنم جون ما دلش گرفته باشه . منم خیلی بارون رو دوست دارم . خدا همیشه در زندگیت جاریِ عزیزممم و همیشه یار و همراه تو و خانوادت . بهش که فکر کنی دلت باز میشه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
24 دی 91 15:37
عزیزم :امیدوارم حالا که به وبت اومدم غم از دلت رفته باشه و شادی جایگزینش شده باشه حیف نیست با وجود گل پسری مثل اهورا جان به غم اجازه ورود دهید[h
مامان امیر مهدی
25 دی 91 1:56
سلام شبنم جون
ماشالا هزار ماشالا چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه.اسپند یادت نره
راستی ممنون که بهمون سر زدین.شما رو به چه اسمی لینک کنم؟

سلام عزیزم به هر اسمی که دوست دارین
نگارین(عروس دلشکسته)
26 دی 91 10:44
سلام مهربونم
وای که چه با احساس مینویسی
خیلی خوشم اومد از نوشتت


مرسی عزیز دلم
آتيلا جون و مامان شيما
26 دی 91 13:37
.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥ذ
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........سلام.........♥##############♥
...........................♥###########♥
..........خوبي...........♥#########♥
...............................♥#######♥
....اپم.........................♥#####♥
...................................♥###♥
...به ماهم سر بزن............♥#♥
.......................................♥
..............منتظرم.................♥
........................................♥
........................................♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
.: ............................ :. ♥
................................♥
...........................♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥



چشم مامانی اومدم
مامان امیر مهدی
28 دی 91 2:40
گلم شما رو لینک کردم.لطفا منو به اسم تقدیم به فرشته کوچک خوشبختی لینک کنید