اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

اهورایی بدون کمک کسی میشینه هووووووووووورا

1391/11/1 20:09
نویسنده : مامان شبنم
217 بازدید
اشتراک گذاری

                     شکلکهای جالب و متنوع آروین                افرین عزیزم شما از دیروز تنهایی میشینی البته مامان من خیلی باهات تمرین کرد از دیروز کلی مرد شدی با لیوان اب میخوری نشسته غذا میخوری سعی میکنی از خوابیده به نشسته تغییر حالت بدی وای که چه لذتی داره بچت یه کار جدید یاد بگیره            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینا مامی لیانا
1 بهمن 91 17:42
آره والا خیلی لذت بخشه...قربون این شاه پسره زبل و زرنگ و نازه خودم بشم...ماشالله...هزارماشالله خاله جون


مرسی مینا جوون هزار ماشاالله به لیانا جونم
آتیلا جون ومامان شیما
2 بهمن 91 17:43
سلام مامان جون مهربون و اهورا خوش تیپه ی خودم
ماشاا... به پسر زرنگمون که کلی داره رو پاهای خودش وای میسته...

مبوسمت قند و عسل


مرسی عزیزم هزار ماشاالله به اتیلا جوون
خاله سارا و انوشا
3 بهمن 91 10:09
الهی فدات بشم وروجک روز به روز عزیزتر میشی من و آنوش و عمو مجید خیلی خیلی دوست داریم زود زود دلمون واست تنگ میشه


ما هم خییییییییییییلی شما و انوشا گلی رو دوست داریم و دلتنگتون میشیم
مامان حسنا
25 بهمن 91 17:29
عزیزم منم لینکتون کردم


مرسییییییییییی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 بهمن 91 9:58
عزیزم خصوصی