اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

خدایا شکرت که به خیر گذشت

1391/12/6 15:35
نویسنده : مامان شبنم
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح به مامانم گفتم بیا اهورایی رو ببریم حمام حدود ساعت 12 اقا رو بردیم حمام بعد از حمام همیشه مامانم اهورا رو میخوابونه  منم چند تا بالشت چیدم دورش و رفتم تا اشپزی کنم بعد از نیم ساعت صدای گریه اهورا بلند شد مامانم سریع رفت طرف اتاق هر چی روی تخت گشته بود خبری از اهورا نبود ناراحتاهورا خودش رو به صورت انداخته بود روی زمین وقتی من رسیدم داشتم خودم رو میزدم اما اهورا همون موقع برام دالی میکرد فهمیده بود که ترسیدم واسم میخندید و سر سری میکرد وای خدای من شکرت که اهورای من طوریش نشده هزار بار شکرت خدایا خودت مراقب همه نی نیها باش  اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ninitv.ir
6 اسفند 91 15:29
سلام اولین شبکه اشتراک گزاری فیلم کودک راه اندازی شد شما می توانید با عضویت در این شبکه علاوه بر استفاده از محتوای سایت؛ کلیپ های شخصی از کودکان خود را در این شبکه به اشتراک بگزارید http://ninitv.ir
مینا مامی لیانا
6 اسفند 91 23:51
وای خدارو صد هزار مرتبه شکر شبنمی
خیلی مراقب عزیزم باش دیگه الان خیلی شیطون شدن این کوچولوهاااا از طرف من یه بوس چاق و محکم بکن خوشگلمو
راستی شیر خوردنش خوب شد ؟!


مرسی گلم شما هم لیانا جونم رو ببوسین اره خووب شد شیر خوردنش از دعای شما دوستای گلم
آتيلا جون و مامان شيما
7 اسفند 91 10:57
اي جونم الهي قبونش بشم...
ماماني پسرت آقاست ماشاا...
مرديه واسه خودش...

خدا خودش حافظ همه فرشته كوچولوهاي زميني باشه...
راستي عكستون هم خيلي قشنگه...
ايشاا... هميشه تو گردش و تفريح و جشن و شادي....
ميبوسمتون عزيز دلم....



مرسی مامان شیما همینطور برای شما اتیلا جونم رو ببوسین از طرف من
مامان عسل
8 اسفند 91 16:20
سلام عزیزم خدارو شکر که گل پسر چیزیش نشده بشتر مواظب جوجه ی ما باش .
ببوسش ناز گلمو


چشم مامانی حتما
روژان کوچولو
8 اسفند 91 23:08
باز هم خداروشکر به خیر گذشت خیلی خیلی هواست باشه شبنم جان دیگه روی تخت تنها نخوابونش از الان خطریه تا 2 سالگی یا بیشتر اهورای عزیزمو ببوس


اره عزیزم خیلی شانس اورد که طوریش نشد باید خیلی مواظبش باشم
مامان حسنا
12 اسفند 91 10:31
عزیزم میشه بگی اهل کدوم شهری؟؟؟


کرمان عزیزم چطور مگه
متین من
20 اسفند 91 14:15
سلام مامانی ممنونم که منو لینک کردی بهم سر زدی منم با کمال میل لینکت ت.ن کردم وبیشتر بهتون سر میزنم مرسی دوست خوبم


مرسی مامانی