اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

یه دووونه اهورای 8 ماهه داریم ما

1391/12/17 14:57
نویسنده : مامان شبنم
316 بازدید
اشتراک گذاری

مبارک باشه پسرم اینم از ماه8 که کلی کار جدید توی این ماهت یاد گرفتی خودت از حالت خوابیده به نشسته تغییر حالت بدی  الان هم داری سعی میکنی که پا شی افرین پسر زرنگم  همه چی خوبه فقط این روزا همش درگیر خونه تکونی ام وقت که کنم میام و عکسات رو میزارم  دوستت دارم مامانی بوس بوسقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مینا مامی لیانا
12 اسفند 91 0:14
مبارک باشه اهورایی عزیزممممم 8 ماهگیت ایشالا 108 ساله بشی
شبنمی خسته نباشی از خونه تکونی


مرسی مینا جووونم لطف داری
مامان عسل
12 اسفند 91 7:04
سلام مامانی زودی عکسای گل پسرو بذار. بووووووووووس


چشم مامانی حتما عسل عزیزم رو ببوسین
مامان حسنا
12 اسفند 91 10:32
اهورا جون 8 ماهگیت مبارک عزیزم


مرسی
مامان حسنا
12 اسفند 91 10:32
عزیزم خصوصی....
پريسا
13 اسفند 91 11:49
سلام ايشالله 8 سالگيش كم پيدايين
خاله سارا و انوشا
14 اسفند 91 21:00
سلام اهورا جونم 8 ماهگیت مبارک خدا رو شکر که زودی خوب شد و اومدی خونه ایشالا... که دیگه هیچ وقت مریض نشی خاله جون ما خیلی غصه خوردیم


مرسی خاله جوون اهورایی خیلی مریض میشه واسش دعا کنید
آتيلا جونو مامان شيما
15 اسفند 91 8:01
اهورا جون خاله هشت ماهگيت مبارك عزيز دلم
ايشاا... صدو بيست ساله بشي....
ماماني واسه خونه تكوني خدا قوت....
عيدتون پيشاپيش مبارك....



مرسی عزیزم همچنین برای شما
مینا مامی لیانا
15 اسفند 91 18:26
شبنممممممممممممم چی شده اهورایی زود بیا خبر بده خیلی نگرانش شدممم


اومدم عزیزم


مامان عسل
17 اسفند 91 15:59
سلام گل من 8 ماهگیت مبارک نازم.چقدر خوشگل شدی نفس شدی
اهورا من خیلی دوستت دارم.
راستی مامان شبم واسه گل من سال دیگه مهر ماه واکسن آنفولانزا بزن حتما 1 سال نمیزاره جوجه کوچولوت مریض بشه .عسل منم زود به زود مریض میشد ولی از امسال که واکسن و زدم گوش شیطون کر، یک بارم مریض نشده بخدا.
دوستتون دارم ببوس خوشگلمو


مرسی از راهنماییتون اره حتما این کار رو میکنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 91 16:12
8 ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون خاله جوون
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 91 16:13
مامانی خصوصی
مامان حمید کوچولو
17 اسفند 91 16:33
وای چه پسمل نازی چه عکسای رنگی رنگی خوشجلی.

8ماهکیت مبارک عزیزم


مرسی خاله جوون
مسیحا
17 اسفند 91 16:42
هشت ماهگیت مبارک عزیزم


ممنونم عزیزم
آتيلا جون و مامان شيما
17 اسفند 91 19:45
چ عكسهاي خوشملي داره اين شازده پسر...
بوووس از روي ماهت عزيزم...


مرسی خاله جووون
مینا مامی لیانا
18 اسفند 91 14:07
عزیز دلممممممممممممم خداروصدهزارمرتبه شکر که خوب شدی دلم باز شد روی ماهتو دیدم عسلم ایشالا دیگه هیچوقت مریض نشی اهورای نازنینم


مرسی خاله جوون شما خیلی لطف دارین ممنونم از محبتتون
مامان حسنا
19 اسفند 91 12:07
مامانی منتظر پست جدیدمااااااااا


حتما
آتيلاجون و مامان شيما
19 اسفند 91 16:19
قبون اون چشمهاي درشت و نگاههاي شيطون...
بووووووووووووووووس...


مرسی خاله جوون
آرزو
20 اسفند 91 20:23
ماشاءالله چه پسر نازی دارین شما.اهورامزدا نگه دارش باشه. من عاشق اسم اهورا هستم خیلی دوست دارم هروقت بچه دار شدم و پسر باشه اسمش رو اهورا بزارم.



مرسی عزیزم سلامت باشی راستی ادرست رو نگذاشتی تا بیام و بهت سر بزنم
پريسا
23 اسفند 91 11:32
سلام
شبنم جون
لطف ميكني مياي مطالبمو ميخوني


سلام عزیزم وظیفه است
مامان امیر مهدی
28 فروردین 92 0:34
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 خرداد 92 3:43
عزیزم خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 خرداد 92 12:38
عزیزم اپم