اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

اولین بار که نمیدونم من رو کجا بردن شاید یه نوع ددر

1391/12/26 8:01
نویسنده : مامان شبنم
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اهورا هستم دیدم مامانم همش میاد اینجا و از من مینویسه گفتم اینبار خودم یواشکی بیام و بنویسم این روزا من خیییییییییییییییییییییییلی زیاد شیطون شدم همش سعی میکنم از همه چی بالا برم بیچاره مامانم راستی داشت یادم میرفت دیشب مامانی با یه لباس عجیب غریب اومد سراغم بعد رفتیم ددر اما اونجا همش شغول بود من یه کم اولش میترسیدم اما بعععععععععد خوب شد همه خانم بودن نمیدونم من رو چرا برده بودن اون تو خلاصه هر چی فکر کردم چیزی سر در نیاوردم گرفتم تو بغل مادر جووونم خوابیدم گفتم من یه چرتی بزنم تا اینا به کاراشون برسن کلی انگشت خوشمزه ام رو که به همه چی ترجیحش میدم خوردم و خوابیدم یه دوست هم پیدا کردم ارمین پسر دایی مامانم نمیدونم اون رو چرا راه داده بودن تو مجلس خانما این مامان من چه جاهایی من رو میبره ولی من اقا بودم اصلا نگاه ضایع نمیکردم همش یباشکی به کسی نگین ها اگه بدونه دیگه من رو با خودش نمیبره  تو خانم ها niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 91 12:56
فدای اون چشمای متعجبت بشم من همیشه به شادی عزیز دلم سال خوبی داشته باشی عزیزم با تندرستی و سلامتی و خرمی


مرسی خاله جوون همچنین برای شما
خاله سارا و انوشا
26 اسفند 91 13:30
وای خدا جووووووووووووووووووووووووووون ماشالا... هزار ماشالا... خیلی عزیز شده مامان شبنم چه لباس خومشلی


مرسی خاله سارا هزار ماشاالله به عروسک خوشملت ببوسش از طرف من
مینا مامی لیانا
26 اسفند 91 18:27
سلام سلام عزیزمممممم
وای خدا کراواتشو ببین جوجو
خداروشکر که تورو سرحال میبینم خوشگلم ایشالا همیشه به ددر و خوش گذرونی و شادی
سال نو هم پیشاپیش مبارک


مرسییییییییییییییییی خاله جووون سال نو شما هم مبارک
مامان عسل
27 اسفند 91 8:14
وااااای ماشاالله داری اهورا خیلی نازی آخ
بووووووووووس پیشاپیشش عیدتون هم مبار گلم


مرسی خاله جووونم عید شما هم مبارک
اتیلا جون و مامان شیما
27 اسفند 91 11:12
عسیس دلم...
الهی من قربون اون یباشکی نیگاه کردنهات برم،خوشتیپ...
رفتی اون جا خوبه عروس خانوم دومادشو ول نکرده ،عروس تو بشه ...
خیلی خیلی ماهی...
مامانی همیشه تو جشن و شادی انشاا...



مرسییییییییییی عزیزم شما هم شاد باشید همیشه