اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

مامان مهدی اهورا

1392/1/5 8:49
نویسنده : مامان شبنم
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم امیدوارم که حسابی به همتون خوش گذشته باشه ما این چند روز با اهورا و باباش حکایتها داشتیم اهورا اولین حرفی که به زبون مبارک جاری کرد بابا بود منم خوشحال بودم و

یش خودم میگفتم تا یک ماه دیگه مامان هم میگه و باباش همش یادش میداد که مامان هم بگه اما من و جناب پدر خیلی خوش خیال بودیم خیال باطل اهورا خان به باباش میگه مامان بعضی وقتها هم میگه بابا عجججججججججججب ما هم که فعلا هستیم دیگه همون خوش خیال بهترهتعجبراستی اهورا جوون هشت ونیم ماهگی هم یاد گرفت چهار دست وپا بره هم دست میگیره بلند میشه اینم از پیشرفت های اقا خیلی به بابا مهدی و مامان مهدی علاقه داره این چند روز بدتر هم شدههههههههههه من نمیدونم بابا که میره سر کار چیکار کنم       niniweblog.com                           niniweblog.com   اهورا لحظه تحویل سال خواب بود این اولین عکسش هست که داشتیم میرفتیم خونه مامان بزرگش               niniweblog.comاینم بابای اهورا    niniweblog.com                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمد پارسا
6 فروردین 92 1:41
عزیزم سال خوب و خوشی در کنار بابای و مامانی مهربان داشته باشی

عزیزم این پست کامل نیست هر وقت اماده شد رمزش و براتون می زارم


مرسی خاله جوون شما هم سال خوبی داشته باشید
مینا مامی لیانا
7 فروردین 92 14:40
سلام سلام
سال نو مبارک ایشالا که سال خیلی خوب و پر از شادی و برکت داشته باشید
به به چه سفره هفت شین خوشگلی
عزیزممممممم اهورای خوشگلمممم
چشم به هم بزنی شیرین زبونیاشو شروع میکنه ....عزیزم ماشالله به این پیشرفت های خیلی خیلی عالی
شبنمی رنگ موهات مبارک خیلی خوشگل شده



مرسی مینا جووونم*

عمه زهرا
8 فروردین 92 23:41
سلام عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشید
من از شما دعو ت میکنم به وبلاگمون سر بزنید خوشحال میشیم
من شما رو لینکیدم شما هم اگه افتخار دادید منو بلینکید
اینم یه بوس از راه دور واسه اهورا جان


سلام عید شما هم مبارک با افتخار لینک شدی عزیزم
مامان حمید کوچولو
10 فروردین 92 2:31
عزیزم سال نومبارک
ایشالا سال خوبی رو پیش رو داشته باشید
سفره ی هفت سینتون هم خیلی خوشگله
بوسسسسبرای اهوراجان


مرسی همینطور برای شما
مامان آوينا
10 فروردین 92 12:59
عزيزم سال نو مبارك ايشالا كه سال خوبي داشته باشيد



مرسی عزیزم همچنین برای شما
متین من
15 فروردین 92 10:47
عیدتون مبارک سال خوبی مامانی همراه با اهورا جان داشته باشی همراه با سلامتی وتندرستی وشادی براتون ارزو میکنم می بوسمت از راه دور


ممنون متین عزیزم رو ببوسید از طرف من
مامان امیر مهدی
28 فروردین 92 0:30
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ
مامان امیر مهدی
28 فروردین 92 0:31
هفت سینتون خوشگله درست مثل اهورا جون


مرسی