اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

دومییین سالگرد ازدواج مامان و بابا در کنار اهورااااااااااااااااااا مبارک

1392/1/10 13:05
نویسنده : مامان شبنم
269 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من چه زووود گذشت  این دو سال انگار همین دیروز بود که روزها رو شماره میکردم تا 10 فروردین برسه و حالا دوووووووووووووووووووووووو سال میگذره خدایا شکرت برای همه چی برای بودن همسر خوبم مهدی و پسر نازنینم اهورایی که خیلی زود با وجود قشنگش زندگی ما رو شیرینتر کرد من و مهدی فقط 5 ماه دو نفری بودیم وخدایا شکرررررررررررررررت که همه چی خوبه خدایا به من توان بده تا بتوانم برای همسرم همسر خوب و برای فرزندم مادر خوووبی باشم هر دوتاتون رو عاشقانه و از صمیم قلب دوست دارم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا مامی لیانا
12 فروردین 92 12:43
مبارک باشه عزیزم ایشالا جشن 100 سالگی رو کنار هم باشید و همیشه لحظاتتون پر از شادی و خنده باشه


ممنونم مینا جان همینطور برای شما
متین من
15 فروردین 92 10:48
مبارک باشه ایشالا همیشه در کنار اهورا جان شاد باشین


همینطور برای شما