اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

مادرم

1392/2/10 16:25
نویسنده : مامان شبنم
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمانی!....

سلام حوريه بهشتی!...

سلام آسمان همیشه نیلی !....

سلام مادر!.....

سلامی به وسعت بهاری همه واژه هایی که سرشار از مهربانی و عطوفت اند... 

به پهنای نیلی دیدگان همیشه صبورت(چشمه های جوشان احساس و حیات)

به عظمت تمامی آیه های نور

به بزرگی قلب نیلوفری ات که غصه های عالمی را بی هیچ منتی در خود جای می دهد

***********************

دیری نیست که کودکی در آغوش دارم و در کلاس مادرانه هایت الفبای شاگردی پس میدهم و چه سخت است حل معادله هایی که با آن همه درایت اموختی و من هاج و واج عاجز از درک دیروزم!و هنوز هم کودکم را در پناه عاشقانه های بی منتت درس میدهم که بی تو من هیچ هیچم مادر!

دیروزم با همه کودکیهایم گذشت بی آنکه بدانم خزان و سرمای روزگار با وجود لطیفت چه کرد ...

بی انکه درک کنم چروکهای چهره مهربانت حاصل جمع روزهای زندگی من است که در نگاه عاشقانه ات نقش بسته اند

بی آنکه حس کنم دردهای امروزت را از ان جهت به جان خریده ای که پرستار دیروزم بوده ای!!!

مهربانترین معلم زندگیم!

بی توقع ترین پرستار روزهای بیماریم!

بي بديل ترين معمار هستی ام!

خوش ذوق ترين مهندسی که تمام انديشه اش صرف رويايي ترين نقشه ها برای اینده ام شد!

مدبرترين مدیری که درایتش پشتوانه زندگی شیرین اینکم میباشد،

مادرم!

تمام هستی ام فدای ناز نگاهت

که بهشت را به بهای تمام ثانیه های عاشقانه ات فرش زرینی بر قدمهای همیشه استوارت نمودند که بهای ناچیزی است بر این همه مشقت و محنت...

تبارک الله بر این عشق لایتناهی

که او خود بهترین پاداش است بر دستان پینه بسته ا ي که سختیها را به جان خریدند

كه حتي بهشت نيز قاصر از سپاست خواهد بود

چرا که نه قلم الکنم را یارای تقدیر است و نه وجود محتاجم را چیزی است شایسته وجود سراسر مهربانيت

اهورایی من  شيرين ترين عصاره وجودم  نشان داد که من نیز ضعیفی بیش نبودم

که در اغوش حیات بخشت از شیره وجودت قدرت گرفتم ایستادم گام نهادم به دنیایی که نشانم دادی

و دستانم همیشه در دستان گرم تو بود که امروز چنین ایستاده ام ...و چه گستاخم اگر نگاهت را به آوای بلندی مردد کنم....

کفر نیست اگر به پایت سجده کنم بر دستانت بوسه زنم و آغوش گرمت را در اغوش گیرم

مادرم تا هستی تا هستم پناهم باش

برایم بمان

همچون کودکی ام ملجأ درماندگیهایم باش

که هیچ جای دنیا صفای کلبه محبتت را نخواهد داشت

**********************

کاش قدرت را بدانم

کاش.....

**********که بی تو هیچم *

مادرم دوستت دارم و روزت مبارک                                                                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:55
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن ..... روز مادر پیشاپیش مبارک
متین من
12 اردیبهشت 92 15:50
روزمادرهم منم به شماتبریک میگم ایشالا شاد وسلامت باشین
مینا مامی لیانا
24 اردیبهشت 92 19:31
خدا حفظشون کنه این مادران عزیزمون رو که بزرگترین نعمت هستند
پريسا
28 اردیبهشت 92 12:10
سلام اي جان ماشالله در نبوده من چه بزرگ شدن