اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

اهورایی و اخرین روزهای ماه 9

1392/2/1 15:02
نویسنده : مامان شبنم
586 بازدید
اشتراک گذاری

اهورایی عزیزم پسر شیطونم این روزها دوست داری به تنهایی بلند شی و مثل ووروجکها چهار دست وپا میری موش موشی خومشلم کلی کلمه جدید میگی > پری . مامانی . نانای . ناز .بابا . من. یاد گرفتی بوس میکنی عسلم هر روز شیرینتر میشی خیلی دوستت دارم گل خوشگلم  چه قدر زمان زود میگذره دلم واسه نوزادیهات تنگ شده مادر        niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comمامان چه قدر عکس میگیری اعصابم ریخت به هم ولم کن دیگه niniweblog.com اهورا در یک روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آتيلا جون و مامان شيما
1 اردیبهشت 92 15:36
الهي بگردم كه اين ووروجك كلي بزرگ شده و شيرين زبون...
ماشاا... پسمل باهوش...
چ زود زبون وا كردي تو خاله"هزار تا ماشاا..."
واي عكساشو ببين...
قربون اون چهره ي مثه ماهت...
خيلي دوست دارم اهورايي...
مامانتم...


ممنونم عسیسم
آتيلا جون و مامان شيما
1 اردیبهشت 92 15:38
عاشق عكس چهار مي ام...
...


ممنونم خاله
متین من
1 اردیبهشت 92 17:39
آفرین اهورا چه کلمه های یاد گرفتی بووووووووووووس عزیزم که چهاردست وپامیری


مرسی خاله جووون
نگارین(عروس دلشکسته)
1 اردیبهشت 92 20:26
سلام عزیزم
خدا حفظش کنه........خیلی قیافه ناز و شیرینی داره


ممنونم عزیزم
عمه زهرا
5 اردیبهشت 92 0:49
افرین به گل پسر
عاشق این خوابیدن بچه ها هستم خیلی ناز میخوابند



اره خیلی خومشل میخوابد
مینا مامی لیانا
5 اردیبهشت 92 13:25
سلام سلام به روی ماهتون
ای جونممممممممم اهورای نازمممممم ماشالله بهت پسر قند عسل


سلام مینا جووونم خوبی دخمری خوووبه دلتنگتون شدم لیانا جووونم رو ببوسید
آنوشا کوچولو
5 اردیبهشت 92 16:58
واییییییییییییییییییییییییی خدا فدات بشم الهی خیلی خومشلی


مرسی خاله جووونم
مسیحا
8 اردیبهشت 92 22:04
سلام عزیزم، با پست پنج ماهگی آپم زود بیا منتظرم


اومدم عزیزم
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 13:35
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك

سلام همچنین برای شما مبارک باشه
مامان عسل
12 اردیبهشت 92 7:28
واقعا راست میگی. خیلی زود گذشت آدم دلش برا روزای اول تنگ میشه
لیلی
30 خرداد 92 11:14
سلام چقدر شبیه کوچیکی نوه منه به این وب بیاید تا عکسشو ببینید
مامان کمیل و کیان
16 تیر 92 16:10
باز اومدم پیشت خوشمل خاله دلم واست تنگ شده بود .چه ناز خوابیدی عزیزم


ممنونم خاله جووون شما خیییییییییییلی مهربونین
مامان کمیل وکیان
21 تیر 92 18:49
متین
3 مرداد 92 12:25
ماشالا به این اهورای زیبا

خداوند براتون حفش کنه




مرسی عزیزم


مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:32
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی