اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

اهورایی مرد شده

1392/3/16 15:09
نویسنده : مامان شبنم
480 بازدید
اشتراک گذاری

براي عشق تمنا كن ولي خار نشو. براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده . براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو. براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه. براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن . براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير . براي عشق وصال كن ولي فرار نكن . براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن . براي عشق بمير ولي كسي رو نكش . براي عشق خودت باش ولي خوب باش

 اهورای من 11  ماه از بودنت پیش ما میگذره وما هر روز عاشقتریم عزیز دلم پسر گلم دیگه شیطنونیهات  واسم یه عادت شده و اگه یه روز اروم باشی نگران میشم   همه جوووره دوستت دارم همه کارهاتو گریه هات خنده هات همشون شیرینن مثل عسل دیگه چیزی تا تولدت نمونده مبارکت باشه عسلم ما مانی این چند روزا خیلی کار دارم نمیتونم مثل قبل بیام و وبتو دست و رویی بکشم ایشاالله بعدا جبران میکنم                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

mamane m@ni
14 خرداد 92 16:22
چه جوجو بلای نازی
مامان بردیا
17 خرداد 92 12:52
چه پسر نازیبه ما سر بزنین اجازه بدین تا لینکتون کنیم.شما هم اگه دوست داشتین مارو لینک کنین تا دوست بشیم


سلام خانمی باعث افتخاره چشم لینکتوون میکنم
مامان عسل
17 خرداد 92 20:18
فدای اون چشمات بشم گل من چقدر ماه شدی ماشاالله بوووووووووووووووووووووووووووس


مرسیییییییی
مینا مامی لیانا
27 خرداد 92 21:51
سلام عزیزای من
ای جونممممممممم به این اهورایی خوشگل و عزیزممم
تولدت مبارک پسمل طلاااااااااااااااااااااااااااا هوراااااااااااااااااااااااااااااااا


واییییییییییییی مرسی خاله جووونم اولین نفر که تبریک گفت شما هستیییین
مسیحا
28 خرداد 92 0:42
سلام به قضاوتتون نیاز دارم لطفا بهم سر یزنید


چشم مامانی اووومدم
آوا
11 تیر 92 15:47
تولدت مبارک چشم خوشگل خاله


ممنونم خاله جووونم
خاله پارمیدا
11 تیر 92 15:57
_¶¶ (_.^._)¶¶ _¶¶(_.^._)¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
______¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
________¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶¶
___________¶(_.^._)¶
____________ ¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶پیش ما هم بیاین


چشم اووومدم
الی مامی آراد
11 تیر 92 17:49
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 15:49
گل پسر چقد بزرگ شده مردی شده واسه خودش ...مامانی ببوسش




مامانی اومدم که لینکتوون کنم ادرس از خودتووون نگذاشتین لطف کنید ادرس خودتووون رو بگذارید مممنون میشم


مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آذر 92 11:18
11 ماهگیت مبارک عزیزم