اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

ماه قشنگ من

1392/3/30 10:53
نویسنده : مامان شبنم
550 بازدید
اشتراک گذاری

بهار داره تموم میشه وتیر ماه از راه میرسه ماهی که خدا فرشته خومشل من رو بهم هدیه داد خدایا شکرت اهورای من داره یک  ساله میشه چه زووود گذشت پارسال این روزها لحظه شماری میکردم برای اووومدنت و حالا یک ساله که با هم میگذرونیم با خوب و بدش خدایا شکرت هزار مرتبه شکرت . چند روووز پیش رفتیم یه مسافرت کوشولو اییینم عکساش راستی خییلی هم پسر خوووبی بوووود

    

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com   

                          niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ارغوان
30 خرداد 92 17:03
تولد 1سالگیت پیشاپیش مبارک اهورا کوچولو


ممنونم
مامان آوينا
1 تیر 92 8:51
عزيزم پيشاپيش تولدت مبارك



ممنونم عزیزم
ارغوان
1 تیر 92 8:52
ما هم لینکتون میکنیم ... ممنون
آتيلا جون و مامان شيما
2 تیر 92 10:23
سلام ماماني...
حالتون خوبه...!؟
دماغا چاقه...!؟
تولد پسزي رو پيشاپيش تبريك ميگم...
ايشاا... تولد صد و بيست سالگيش...
هميشه سفر...
از روي ماه پسري بوووووووووس...

سلام عزیزم مرسیییی منم میبوسمتوون
مامان حمیدکوچولو
4 تیر 92 15:25
سلام مامانی
تولد اهوراجان پیشاپیش مبارک باشه
ببوس گل پسری رو


مرسی مامانی
♥متین من♥
5 تیر 92 1:38
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم


ممنونم
مینا مامی لیانا
8 تیر 92 14:18
سلام عزیزای من
مرد کوچک ما تولد 1 سالگیت هزاران بار مبارک انشالله 120 ساله بشی و همیشه همیشه در تمام مراحل زندگی پیروز و موفق و خوشبخت باشی عزیزممممممممممممممممممم

سلام سلام عزیزم وقتی نظراتت رو میبینم خیییییییییییلی خوشحال میشم دلم واسه شما و پرنسس لیانا تنگ شدههههههههههه
مامان کمیل و کیان {خاله حسنا}
9 تیر 92 21:40
سلام مامانی با اجازه لینکتون کردم


منم همینطور
مسيحا
10 تیر 92 15:16
ماشالله به اين خوشكل پسر ناز و خوردني


ممنونم
روژان جون
11 تیر 92 9:46
شبنم عزیز ،تولد یکسالگی نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک میگویم…

بهترین آرزوها رو برای شما و اهورای دارم

.


وای مرسی سوزان جووونم پرنسس خوشگلت رو ببوس از طرف من میبوسمتووون
روژان جون
11 تیر 92 11:29
از طرف ما صورت ماهشو ببوس
مامان امیرمحمد
11 تیر 92 12:40
سلام اهوراجون . تولدت مبارک پسر قشنگم . دنیا دنیا شادی برات آرزو دارم . بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی برای اهورای ناز نازی .......
سارا زارع
13 تیر 92 12:20
تولد ني ني مبارك .انشاالله هميشه باهم شاد و سلامت باشيد.براي من و پسري منم دعا كنيد كه ني ني صحيح و سالم بدنيا بياد


ممنونم عزیزم امیدوارم به سلامتی نینیت دنیا بیاد
خاله سارا
25 مرداد 92 11:38
فدای چشمای نازت بشم خاله دلم واسه دیدنتون پر میکشه


مرسی خاله ما هم همینطور