اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

تولدت مبارک عزیز ترینم

1392/4/12 10:32
نویسنده : مامان شبنم
912 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی
با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی
همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل
ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست
ای جان من ، این روزهایت،امیدی است برای خوشبختی فردایت
میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت اهورای من
هوای تو را میخواهم در این حال دلتنگی،امواجی از یاد تو را میخواهم در دریای خاطره های به یادماندنی
حرفی نمانده جز سکوت بین من و چشمانت، که در این سکوت میتوان یک دنیا عشق را خواند
چه با شوق میخوانم چشمانت را و چه عاشقانه گرفته ای با دستان کوچکت دستانم را
گفتی دستهایم گرم است، گفتم عزیزم این چشمهای تو است که مرا به آتش کشیده است
چقدر قلبت زیباست...
چه بی انتهاست قصر عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم ، در کنار تو
تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر
میخوانمت تا دلم آرام بماند تولدت هزاران بار مبارک                                                              شکلکهای جالب آرویناهورا در یک روزگی                      اهورایی در یک ماهگی                     اهورایی در دو ماهگی                       بقیه عکسها در ادامه مطلب

اهورایی در سه ماهگی  

                            اهورایی در 4 ماهگی                               اهورایی  در پنج  ماهگی                                اهورایی در شش ماهگی             اهورایی در هففففففت ماهگی                      اهورایی در هشششت ماهگی                        اهورایی در نه ماهگی                       اهورایی در ده ماهگی                      اهورایی در یازده ماهگی                     اهورایی در استانه یک سالگییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمد پارسا
11 تیر 92 18:36
تولدت مبارک اهورای خوشگلم ایشالاه 120 ساله شی
http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hhh55.jpg
اینم هدیه مجازی ما به نازی پسر


وای خاله جووونم مرسی
مامان کمیل و کیان
13 تیر 92 13:53
ای جووووووووووووووووووووووووووونم لبخند نازشو ببین


مرسی خاله جووون
معصومه
21 تیر 92 12:44
الهی خیلی نازه هزار ماشالله
اگه میشه به ما هم سر بزنید مامانی و اهورا جون البته وبلاگ دیگه هم دارم به اسم ثمره انتظارم بیا


چشم اووومدم
عمه زهرا
24 تیر 92 3:59
سلام تولدت مبارک اهورای ناز ایشالله120 ساله بشی
منم اپیدم تولد علی هستش


اووومدم عزیزم
آنوشا کوچولو
29 تیر 92 21:11
تولدت مبارک اهورا جون ایشالا... تولد 120 سالگیت ما خیلی دوست داریم


ممنونم عزیزم ما هم انوشا جووون رو دوست داریم