اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

سیزده ماهگی اهورایی

1392/5/14 17:35
نویسنده : مامان شبنم
813 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم خوشگل مامان سیزده ماهگیت مبارگ عسلم جوجوی شیطون 4 روز بعد از تولدت چند قدم راه رفتی الان هم ده قدم میری بعد می افتی چند تا کار جدید یاد گرفتی هر کی میگه مثل مامان شبنم بخند مثل من میخندی  هر کار هم من انجام میدم شما سریع تقلید میکنی روز به روز شیرینتر میشی از شر بودنت هم که هر چی بگم کم گفتم چشمکاز در و دیوار میخواهی بری بالا همش باید یه نفر مراقبت باشه ناز گلم کلی هم ددری شدی ما هر روز باید شما رو ببریم ددر وگر نه بد اخلاق میشی پسرک شیرین من هر چه قدر هم شیطونی کنی من وبابایی عاشقتیم و دوستت داریم تو این ماه دو تا دیگه از مروارید هات سر زدن الان 4 تا مروارید از بالا و 2 تا از پایین داری قلبامیدوارم زود زود مروارید ها سر بزنن و اذیتت نکنن ماچ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤  شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 18:21
سیزده ماهگیت مبارک نازنینم


مرسی خاله جووونم
انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 19:00
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
خاله کمیل و کیان
14 مرداد 92 20:48
واااااااااااااااای عزیزم چه لبخند نازی هورا اهورا 13 ماهه شد سیزده ماهگیت مبارک عسل خاله الهی بگردم چقد ناز خوابیده


مرسی خاله جووونم ممنونم از محبتتون
خاله کمیل و کیان
16 مرداد 92 20:08
مامان جونی عیدتون مبارک


مرسی گلم همچنین برای شما
خاله کمیل و کیان
18 مرداد 92 1:55
دندونات مبارکککککککککک.مامانی حتما خیلی سرتون شلوغه که دیر میایی پیشمون


اره عزیزم مهمون دارم
خاله کمیل و کیان
19 مرداد 92 18:35
عاشق این پسرم من


ممنون خاله جووون خوبم
مامان عسل
19 مرداد 92 21:19
فدات بشم من گل من. بوووووووووووووووووس


مرسی خاله جووونم
مامان آوينا
23 مرداد 92 12:05
اهورا جون 13 ماهگيت مباركههههه
آوينا با پست تولد آپه شما هم دعوتيد


مبارک خاله جووون چشم حتما
خاله کمیل و کیان
23 مرداد 92 19:14
مامان جونی بیا پیشم


حتما
مامان حسنا
24 مرداد 92 13:17
13ماهگیت مبارک خوشکل من


ممنونم خاله جووون
خاله کمیل و کیان
25 مرداد 92 19:39
مامانی کدوم شهر زندگی میکنید


کرمان عزیزم
خاله کمیل و کیان
27 مرداد 92 2:12
پست جدید دارماااااااااااا


اووومدم
مامان کمیل و کیان
28 مرداد 92 16:30
مبارکش باشه عزیزم چقدر راحت خوابیده


مرسی گلم
خاله کمیل و کیان
31 مرداد 92 15:16
مامانی چرا عکس جدید نمیذاری واسمون







11 ماهگردش هست میذارم
خاله کمیل و کیان
2 شهریور 92 1:45
مامانی چرا عکس جدید نمیذاری
خاله کمیل و کیان
3 شهریور 92 1:28
مامانی دلمون لک زده واسه اهورا جوووووووووووووووووون


عزیزم 11 ماهگردش هست میذارم
خاله کمیل و کیان
3 شهریور 92 14:17
هر وقت گذاشتید خبرم کنید اخه یه چند وقت نیستم دلیلشو تو یه پست میگم


حتما عزیزم مواظب خودت باش
مامان حسنا
4 شهریور 92 14:22
13 ماهگیت مبارک خوشکل خاله


ممنونم خاله جووونم
مامان کمیل و کیان
5 شهریور 92 17:23
سلام
هرروز بهتون سر میزنیم ولی از پست جدید خبری نیست انگاری اهورا جان حسابی سرتونو گرم کرده وقت نمی کنید بیایید.


اره عزیزم حسابی مامانم هم که کمک دستم بووود رفته مسافرت زووود پست جدید میگذارم
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 14:08
وای مامانی من رفتم و اومدم اما بازم پست جدید نذاشتین اخه اهورا جون مامانی و زیاد اذیت نکن یه خرده وقتش ازاد بشه


شرمنده گلم امروز یا فردا میگذارم