اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

پسرک چهارده ماهه من

1392/6/15 11:17
نویسنده : مامان شبنم
917 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم قند عسلم چهارده ماهگیت مبارک  مامانم البته با کمی تاخیر در حال حاضر ما یه پسر شیطون داریم که کلی هم شیرین زبونی میکنه از خواب که پا میشه صدام میزنه مامانی من بدو میرم پیشش میچسبه به بغلم و میگه نا نا یهنی ناز ناز میگم چی میخواهی میگه تو تو یعنی تخم مرغ بعد از خوردن توتو باید برم باهاش بازی کنم شیطووون کل خونه رو زیر و رو میکنه بعد که خسته شد میخوابه تا جناب پدر بیاد خونه دیگه بابایی که رویت شد ما فراموووش میشویم و جناب پدر هیچ جا نباید برود وگر نه فسقلی گریهگریه ها میکند برای غذا خوردنت باید هزار تا دلقک بازی در بیارم تا یه لقمه بخوری همش هم میخواهی بری ددر بابایی میگه مثل مادرت ددری هستی زبانتاب تاب عباسی رو هم خوشمل میخووونی به خودت هم میگی نو نو الهی قربووونت برم من ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 شهریور 92 11:19
عزیزم چهارده ماهگیت مبارک [ماچ


مرسی خاله جووونم
مامان عسل
18 شهریور 92 13:26
مبارکه گل پسرم. خیلی ماهییییییییییییییییی


مرسیییییییییییییییییییی خاله جوووووووووووووووووووووووووووون
مامان حسنا
19 شهریور 92 15:58
عزیزم 14 ماهگیت با تاخییر مبارک...
مامانی منم یه دختر شیطون دارم تو خونه و حسناهم مثه اهورا جون وقتی باباشو میبینه مامان و فراموش میکنه امان از دست این بچه ها
مامان عسل
19 شهریور 92 23:52
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


منوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 0:05
یه مدت نبودم دلم کلی واست تنگ شده بودوای گل پسرمون 14 ماهش شد مبارک باشه عزیز خاله


مرسی خاله جووونم
خاله کمیل و کیان
22 شهریور 92 17:30
کاش مامانی بیشتر عکس میذاشتید از پسر ماهتون


اگه اهورا اجازه میداد میگذاشتم
خاله کمیل و کیان
23 شهریور 92 16:25
قربون اون زبون شیرینت برم من


مرسی گلم
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 15:32
اپم مامان جون
خاله کمیل و کیان
16 مهر 92 15:44
روز کودکه عزیزم روزت مبارک اهوارای نازنین


مرسی خاله جووونم
مامان آوينا
16 مهر 92 17:01
اهورا جون روزت مبارك


ممنونم