اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

16 ماهگی گل پسر من البته با تاخیر

1392/9/4 9:05
نویسنده : مامان شبنم
768 بازدید
اشتراک گذاری

اهورای نازنینم 16 ماهگیت مبارک مامانی داری بزرگ میشی کلی درکت از همه چی بیشتر شده هر پی میگم خوووب میفهمی واسه خووودت اقا شدی یه کم از کارهات و حرفهات بگم وقتی میگم اهورا سینه بزن دستات رو میبری بالا ومیگی حسی حسی . تو تو توتو....توپ     به همه حیوونا میگی پیشی به من میگی مامان ش به مامان جون هم میگی ما دونی       میگم اهورا توپ چه رنگیه میگی ابی            تلفن رو بر میداری میگی الو بیا                 هر چه هم که از من بخواهی تند تند سرت رو بالا و پایین میکنی همه از این کارت خوششون میاد در کل خییلی شیرین وبا مزه شدی دیشب بارووون میبارید بس گفتی اب اب که من سر درد گرفتم         من و بابایی عاشقتیییم عزیزمونی قلب                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله کمیل و کیان
4 آذر 92 22:25
16 ماهگیت مبارک عزیزم قربون خنده هات برم من
مامان عسل
9 آذر 92 22:26
چقدر شیرین و معصومانه می خندی گلم
مامان بیتا و تینا
20 آذر 92 16:42
سلام خاله شبنم جون ما نمیدونستیم که تو لیست دوستانتون لینک شدیم شرمنده که بهتون سر نمیزدیم ما هم شما رو با افتخار لینک میکنیم و قول میدیم همش بهتون سر بزنیم اهورا جون رو محکم محکم ببوسین
مامان شبنم
پاسخ
سلام گلم مرسی از محبتت دوستتون دارم
رادوین و عمه مطهره
1 دی 92 0:38
وبلاگم اپه http://pesaramradvinjoon.niniweblog.com/
مامان عسل
6 دی 92 14:08
سلام خاله فدات بشه. مامانی خیلی دلتنگ گل پسرمون هستیمااااااااااااااااااااااااااااااااا. کجاییییییییییی پسسسسسسسسسسسسسسس>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان شبنم
پاسخ
اومدیم عزیزم