اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

اولین ارایشگاه اهورایی همراه با 9 ماهه شدن

1392/1/12 9:52
نویسنده : مامان شبنم
724 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان وبابا من رو یه جایی بردن که همش عکس خودم رو میدیدم وای که چه قدر موهای ابریشمیم به هم ریخته و نا مرتب شده  اخه همیشه خاله سارا واسم مرتبشون میکرد اما قبل از عید دستش اوخ شد ودیگه کسی موهامو مرتب نکرد فکر کنم اوردنم اینجا یه فکری برام کنن بهله درسته اما من خیلی ترسیدم و همش گریه کردم واسم کارتون هم گذاشتن اونجا پر از عروسک هم بووود اما من توجهی نکردم کلافهو هم داد زدم  ولی اقاهه واسم مدل المانی کوتاه کرد روی پای بابام نشسته بودم و مامانم سرم رو ثابت نگه داشته بود وای ولم کنید اعصابم رو خورد کردین همون موهای نا مرتب خوووبهخمیازهاما کار خودشون رو میکردن ولی حالا که اومدم خووونه میبینم الکی این همه داد زدم خیلی موهام بهتر شده میتونم فشن هم بزنمشونلبخند       راستی من امروز 9 ماهم تمام شد دیگه دارم مررررررررررد میشم  niniweblog.com    niniweblog.comاینجا هم نی نای نای میکنم  دارم میرقصم مثلا  niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نادین شاپ
11 فروردین 92 16:25
سلام دوست عزیز فروش تم های تولد در نادین شاپ با قیمتی بسیار مناسب
خاله سارا و انوشا
11 فروردین 92 22:17
وای خدااااااااااااااااااااااااااااا موهاشو ببین مامان شبنم موهاشو کوتاه کردی قیافش مردونه تر شده از خونه مامان بزرگ که اومدیم دیر دیرم میشد بیام عکساتو ببینم عزیز خاله بوس بوس هزار تا بوس واسه گل پسر


اره خاله جووون خودمم حس میکنم مرسی عزیزم پرنسس جوون رو ببوس


آتیلا جون و مامان شیما
12 فروردین 92 10:22
الهی دورت بگردم عسیس دلم با اون موهای فشنت...
خوش تیپ خوممی تو،گردو...
سلام مامانی خوبی عزیز دلم؟
خانومی شرمنده اگه دیر رسیدم ی چند روزی رو سفر بودم تنهاتون گذاشتم...
دلم خیلی واستون تنگ شده بود...
و نه ماهگی قند عسلت رو تبریک میگم مامانی مهربون...
ایشاا... تولد صدو بیست سالگی پسری...



عزیزم سفرها بخیر باشه اتیلای گلم رو ببوسید از طرف من
مینا مامی لیانا
12 فروردین 92 12:42
واااااااااااااااااااااااای خدای من این جیجر منو ببین مبااااااااااااااارک باشه عشقممممممممممم
وای یعنی چقدر نازتر شده با این موهاش چقدر خوشجل کوتاه کرده به به
ایشالا سلمونی عروسی بری اهورایی نازم


مرسییییییی خاله جوونم


مامان یاسمن و محمد پارسا
16 فروردین 92 0:02
مامانی یادم رفت خصوصیش کنم تایید نکنید


چشم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 فروردین 92 0:03
خیلی نازی عزیزم ماه بودی ماهتر شدی


مرسیییییییییییی خاله جووون
مامان امیر مهدی
28 فروردین 92 0:29
ماشالا چه ناز شده ببوسش مامانی


مرسی گلم
مامان کمیل و کیان
19 تیر 92 22:34