اهورا اهورا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

اهورا نبض زندگی

بعد از ۶ سال نوشتن ...

اولین مروارید اهوراییییییییییییییییییییی

1392/1/12 16:05
نویسنده : مامان شبنم
586 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من بالاخره مرواریدهای اهورایی در 9 ماه و یک روزگی در اومدن خدایا شکرت . دو شب بود که اهورا خیلی بی اروم بود وتب میکرد امروز داشتم بهت غذا میدادم انگشتم رو کردم تو دهنت اول فکر کردم تو غذات استخوان بوده دوباره دست زدم دیدم بههههههههههههههههله یه مروارید کوشولو زده بیرون خییییییییییییییییلی خوشحال شدم بعدا میام عکس هم میذارم قلب         مبارکت باشه مامانی  خیلی دوستت دارم     ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

روژان کوچولو
12 فروردین 92 19:03
مامان شبنم مبارک دیدی بالاخره بعد از این همه انتظار اهورای گلم دندون در آورد مبارکش باشه ، هزار ماشالله عزیزی بود با کوتاه کردن موهاش عزیزتر شده حتما از طرف من لپاشو ببوس ،بوسییییییییییی


اره عزیزم خیلی انتظار کشیدم هزار ماشاالله به دخمر گلت ببوسش از طرف من
مینا مامی لیانا
13 فروردین 92 0:59
به به مبارک باشه عزیزممممم ایشالا همه دندونای زیبات بدون دردسر و اذیت کردن دربیاد عشقم
شبنم جونم تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی دوست خوبم


مرسییییییی عزیزم خیلی لطف داری پرنسس کوشولو رو ببوسید از طرف من
متین من
15 فروردین 92 10:45
خیلی مبارکه عزیزم امیدوارم اذیت نشی


ممنونم عزیزم
آنوشا کوچولو
16 فروردین 92 19:53
مبارک باشه پسر عموی عزیزم خاله شبنم دیگه خیالت راحت شد


ممنونم انوشا گلی اره خاله خیلی انتظار کشیدم برای مروارید های اهورایی
مسيحا
17 فروردین 92 10:46
سلام عزيزم سال نو مبارك اميدوارم سالي پر از خنده وشادي و موفقيت داشته باشي


ممنونم همینطور برای شما
آتیلا جون ومامان شیما
17 فروردین 92 15:35
واااای عزیزم مبارکه خاله جونی...
ایشاا... همه دندونات ب راحتی در بیاد گل خاله...



مرسیییییی خاله جووونم
مامان عسل
18 فروردین 92 7:48
سلام اولا عیدتون مبارک.
بعدشم مروارید کوچولو ی اهورای نازم مبارک
بعدشم سالگرد ازدواجتون مبارک انشاالله خوشبخت باشین
اهورا جونم موفق باشی


مرسی عزیزم سلامت باشی عسل عزیزم رو ببوسید
آتيلا جون و مامان شيما
19 فروردین 92 15:03
پريسا
19 فروردین 92 15:23
سلام
سال نو مبارك
راستشو بخواين خجالت كشيدم رمزو بدم
گفتم حالا ميگيد دختره چه از خودش خوشش مياد


نه گلم این چه حرفیه
پريسا
20 فروردین 92 13:32
سلام.ممنون


خواهش
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 فروردین 92 1:25
مبارکه عزیز دلم ایشاله همش و به راحتی در بیاری


مرسی خاله جوونم
پريسا
24 فروردین 92 10:23
سلام.ممنون ......
مامان امیر مهدی
28 فروردین 92 0:27
عزیزم اولین مرواریدت مبارک


ممنونم